luni, 28 iunie 2010

Enjoy !


Da.. si asta e zona mea [poza din satelit:>]Puteti vedea
Interexul
zona de barfe
blocul unei idioate [o chiama Nicolata]
Blocul meu cel cu rosu :X
Blocul lui ioana
Bancutele verzi unde imi petreceam timpul inainte.. si inca o mai fac dar nu asa des
Pietrelee [locul meu si al Iuanei][:x][e locul de screte]
Uhm.. x marchiaza locul:))
la scara aia sa intamplat ceva groaznic.. imi vine sa ard scara aia :">
Uhm.. da.. veniti pe aici si am sa va prezint restul:))
[fara intrebari legata de scara aia ca nu raspund][daca devin primarita sau presedinta[ceea ce nu se va intampla:))][demolez blocul:">][uite asa ca vreau eu][[[pt cineva: Esti un loser baaai.. dar.. nu mai zic mai departe :))]]][[[[ era sa uit.. poza facuta de Iuana xD]]]]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu