luni, 10 mai 2010


Vreau sa face-ti cunostinta cu.. pisica mea <3
Hmm numele ei e Schnuffie [Shnufi se pronuntza :p] In germana inseamna crocodil >:). E a mea si o iubesc si e neagra si are 1 an si 2 luni si are ochii minunati si o bate pe sormea si sare la picioarele mele si zgaraie uneori si se culca in bratele mele sau ale mamei si e nebuna la fel ca mine si nu iese afara ca ii e frica si canmd era mica se speria cand se vede in oglinda si acum 2 luni ii era frica sa intre in baie da'... nu stiu de ce :-? si face numai la cutie si manaca numai mancare pt pisici[nu ii place altcv.. nici carne nu prea mananca :))] si acum e in calduri si miauna intruna si nu vrea prieteni noi[la oameni ma refer] si e o alintata si.. nu stiu ce sa va mai zic despre ea.. cand imi amintesc va zic xD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu